SOMMARLOV

Fyra veckor med timmar av ångest, stress och tårar är äntligen över.
Idag lämnade jag o Linnea äntligen in våran B-uppsats!
Känslan av lättnad och glädje går att gemföras med ångesten vi hade tidigare, obeskrivligt!
 
Men nu är den klar, och vi har gått igenom den sisådär 5000 gånger, och det ska bli skönt att
inte läsa om genus, könsroller eller stereotyper på resten av sommaren!
Tänk att få läsa en vanlig bok som inte är kurslittratur? Vilken dröm!!
 
Så nu har jag officielt sommarlov, och jag har klarat det första året på Högskolan.
Himlar vilken glädje, och inte en enda omtenta har jag fått
(har dock fått komplitering på en text, men det räknas inte, haha)
Och får vi godkänt på uppsatsen så är allt godkänt och klart för de två första terminerna.
 
Har dock svårt att förstå att första året redan är över, känns som det var precis nyss
jag satt och var nervös över att flytta och börja plugga igen, men titt så bra det blev av allt :)
 
Nu ska det firas att det är lite sommarlov, på måndag återvänder jag till Norrköping
för att spendera sommaren hos mammi och pappi med sommarjobb.
 
Glad och nöjd tjej!
 
 

Kommentera här: