Men hej igen!

Oj, är det redan vinter? Har jag snart läst klart min tredje termin på högskolan?
Ska jag snart åka till Belgien för att plugga en termin? Har jag redan jobbat tre månder på nya jobbet?
 
Vad fasiken händer med tiden? Tyckte inte det var så länge sen jag bloggade, och så ser jag att
mitt senaste inlägg heter "sommar i Norrköping". haha herregud...
 
Så vad har hänt sen sist?
  • Blivit sambo i en ny fin lägenhet
  • Haft en härlig inspark som fadder
  • Blivit med katt....igen!
  • Varit i Malmö och firat Sm-guld
  • Snart studerat klart min tredje termin
  • Börjat jobba i receptionen på scandic hotell
  • Kommit in på Universitet i Gent, Belgien
  • Börjat spela Amerikansk football
I korta drag är väl det som har hänt sen i augusti skulle jag gissa på...
Så i slutet av januari drar jag mitt pickopack o flyttar till Belgien för 4 månader, ska bli oerhört spännande faktiskt, men känns fortfarande lite overkligt att vi åker snart. Boende är fixat, alla papper är inskickade, mobilen och gymkortet är fryst. Så imorrn ska vi sätta oss o boka flygbiljetter, då känns det nog lite mer på riktigt.
 
 
Jag o sambon!
fadderligan för bönderna
 
bad i fontänerna!
Bönderna reda för slutsittning
 
sm guld firande
 
Svenska mästare!
 
 
Nya lilla Noomi, Main coon, som redan har hunnit bli snart 19 veckor!
 
 
Sötnosen
 
 
knäppgökarna
 
 
 
 
 mysgrabbarna trivs bra i nya lägenheten, i nya sängen!
 

Kommentera här: