Produktiv lördag

 
Bjussar på denna snygga bild, det tragiska är att vi faktiskt är snyggare där än vad vi är just nu. ;)
 
Inte nog med att vi har hunnit resa en del på sistone, vi har även hunnit med att skriva klart 2(!!!) arbeten denna vecka! Är så sjuk stolt över oss. Har haft lite panik över att hinna med allt i skolan eftersom jag väntar besök och har bokat resa. Vårat mål har varit att bli klart med allt innan vi åker till Malaga så vi verkligen kan njuta ordentligt och sluta stressa inför massa plugg. Så idag efter träningen satt vi och skrev klar våran PR uppgift. Så skönt att ha det gjort. Imorgon ska vi försöka göra klart uppgiften vi har i photoshop, om jag nu lyckas fixa programet i datorn vill säga. Så en väldigt produktiv helg för oss, och ganska lam. Men ibland måste man ha tråkigt också. Det jobbiga är dock att eftersom vi hade fler kurser och föreläsningar de första två månaderna så trodde vi att vi skulle få det slappt nu i slutet, men tji fick vi. Hade knappt något i början, och allt nu istället haha. Inte mycket att göra åt. Tur att jag har min konstiga roomie här och skriva arbetena med iallafall, då får man sig lite skratt imellan åt också :)
 
Nu ska det fortsättas att glo serier tills jag somnar, det är jag värd. Hjärnan behöver vila, den är inte van vid att plugga så här mycket.
Trevlig lördag på er!

Kommentera här: