Andra advent

Herregud vad länge sen det var jag hängde här,
allt pluggande, träning och jobb tar upp all min tid just nu.
Men det är inte fy skam det inte, snart är vi nämligen klara med vår C-uppsats!!
Ni som inte har skriit c-uppsats förstår inte lättnaden när man börjar se
slutet av en tunneln som har varit ungefär tusen mil. SÅ SKÖNT!
Är även inne på min fjärde vecka med online PT. Måste säga att det gått väldigt bra
men hade kanske hoppats på ännu mer skillnad på vågen, men men, centimetrarna ramlar av iallafall
och det är ju skönt! Så om två veckor berättar jag vad reslutat blir. :)
 
Lite roligt har jag hunnit med sedan sist också, storshopping på Ullared, love it!
Hittade ganska mycket roligt, nästan inga kläder men så brukar det ju vara.
Har också varit på Jonas Gardells show, mycket bra, och
sett på nordiska mästerskapen av inomhusfotboll, Futsal, spännande värre!
Dessutom har vi firat Micke som fyllt 30, väldigt roligt kalas!
Bjuder på lite bilder från det nämnda här under. 
 
födelsedagsbarnet fick sitta ned när alla skulle sjunga.
 
ännu mer kalas bilder 
 
Himla trevligt kalas!
 
 Futsal, Sverige-Finland. Tyvärr förlorade vi med 0-1.
 
 
Bra platser på Gardell, andra raden!
 
 
 Fint väder har det bjudits på också, kallt men solig! Då passar vi på att promenera runt Munksjön.
 Noomi har suttit och njutit av solen på balkongen också.
 
Och alla julklappar har varit varit inhanlade och inslagna ett bra tag nu :)
 
 Och så lite av all shopping från Ullared.
 
 
 
Nej nu ska det tändas lite ljus och drickas lite tee för att mysa in andra advent.
Ha det bra!
 

Kommentera här: