Jul jul strålande jul...

Julen spenderades hemma i Norrköping hos mor och far.
Familjen och farmor var samlade på julafton och hela släkten sågs på fika den 25e.
Himla roligt att få träffa alla, det händer ju inte allt för ofta. 
Efter fikat åkte vi hem och hade soffmys med kissarna och den 26e firade vi jul med A:s familj och släkt.
Jag hade tydligen varit väldigt snäll iår då jag fick så mycket fina julklappar. 
Bland annat en tekanna, böcker, spel och biljetter till Håkan Hellström i Göteborg, så himla underbart!
Så som ni förstår är jag mer än nöjd över både klappar och umgänge under julen. 
 
I förrgår var det första jobbdagen på länge, och igår och idag har vi suttit och finputsat på C-uppsatsen....
Verkligheten kom ikapp för fort, hade inte tackat nej till några dagar till med ledighet faktiskt. Speciellt inte eftersom jag har varit småsjuk hela julhelgen. Men har lyckats att smyga igång lite träning iaf :) Har nog glömt att berätta att jag faktiskt lyckades gå ner 5kg på mina sex veckor med online PT, så hoppas jag inte har gått upp allt igen under julhelgen haha :) Och idag träffade jag dessutom Jonna o Mellen som kom och hälsa på, gick en sväng på stan och fikade. så mysigt!
 
Nu bjuder jag på lite bilder från julen.
 
 
 
 
 
 
Söta Svea, 17 år nu kissemissen.
 
 Min bror tycker om julmat
 
 
 
 
 
söt tomte med mindre söt tröja ;)
 
trött liten julhund
 
lilla buster
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack fina ni för en fantastiskt mysig julhelg <3
 

Kommentera här: