crazy cat lady

Idag blir vårat lilla vilddjur,Noomi, 6månader, och hon är endast en kattunge i huvudet nu,
kroppen däremot är lika stor som Prims.  Hon växer så det knakar, vilket inte är så konstigt.
Maine Coon kan ju väga uppåt 9kg, iallafall hanarna så stor visste vi ju att hon skulle bli,
men kanske inte att hon sklle bli å stor så snabbt haha.
 
Men hon är verkligen en helt galen katt, mat är det bästa som finns, nr 2 på listan är sortera tvätt och nr 3 är damma. Så ser inte riktigt min lista ut faktiskt. Hon har så mycket energi att vi ibland längtar tills hon blir stor o mysig istället för liten o galen haha.
 
 
 
 
Om ni inte visste det så är jag en riktigt crazy cat lady,
därför får ni se bilder på mina andra två sötnosar också.
 
 
 
 
Prim som jag adopterade från 9livföreningen i Norrköping, de sa att det var en hona vilket jag sisådär 9 månader senare upptäckte att så var inte alls fallet. Men han fick ha kvar sitt manliga namn iallafall.
Han är en riktigt mattegris och rädd för det mesta. Dock har han äntligen börjat acceptera A och kan ligga o gosa i sängen eller soffan även fast A sitter där också haha.
 
 
 
Pucken hämtade jag i Söderköping hos en uppfödare. Han älskar att vara ute på balkongen och ligga o sova.
Att bli borstad, mysa och ligga sådär på rygg tycker han är gött också :) Lilla Puck har blivit väldigt tovig så på onsdag ska stackaren få åka till vet och bli rakad. Jag ska försöka smygfota honom när han kommer hem, om hans ens vill vara med mig när han kommer tillbaka. Har en känsla av att han kommer vara en ritkigt surgubbe när han kommer hem haha.
 
 
alltså dessa myspruttar.
 
 

Kommentera här: