Helg igen.

Förra helgen vad bror med tjej här och hälsade på,
blev middag och spel hela lördagkvällen.
På söndagen stod nya Star Wars på schemat, de var helt okej trots att jag
inte är något fan av stars wars ;) Och i måndags var mamam o pappa på besök över dagen.
Vi gick och shoppade och så tog vi med dem på Libanesiskmat,
vilket var första gången de testade det, men det fick godkänt iallafall. :)
 
fläskfile med bea och blomkåls/ärtor mos. mums!
 
 
Sötisarna
 
 
Idag har vi förbrett inför Insparken som startar på måndag, och nu sitter jag och väntar på att min
fina Emma ska komma, och hon stannar hela heeelgen!! Har saknat henne så mycket. Så i helgen blir det vin drickande, resturang besök och antagligen en sväng på stan. SUPERMYS!
 
Jag pussar lite på Pucken medans jag väntar på Emmsa.
 
 
 
ha en fin helg allesammans!

Kommentera här: