Norrköping

Efter midsommardirandet åkte jag hem mot Norrköping för att umgås med familjen i några dagar.
Hann att fika hos farmor, äta middag med syster och hänga med mamma o pappa. Vi var både på stan, ute i åby för lunch och kollade på irlänskmusik. Såklart besökte jag hårtorget för en rejäl toppning och lite snyggare färg, och jag är alltid lika nöjd när jag varit där. Verkligen skönt att åka hem och bara vara några dagar och ladda om batterierna. <3
 
Jag och syster passade dessutom på att göra en systertatuering ihop. Så här blev resultatet
 
världens största köttbullemacka ute i åby.
 
god sushi med syster
 
räksmörgås hos farmor, maten kan man inte klaga på när man är hemma iallafall!
 
lilla Ninjo
 
mitt nya korta hår!
 
mysstund med gammalkatta Svea.
 
 
Idag är jag ledig så det blir slappa och spinning på schemat. Imorgon blir det både tandläkaren och vårdcentralen. Men är sista gången hos tandläkaren på ett bra tag nu. Gud så skönt!
 

Kommentera här: