Glad Påsk

Bild från google.
 
EN dag kvar, can´t believe it! Idag ska det vikas och plockas och packas. För imorrn bitti åker jag äntligen till Paris för att träffa min älskling. 2 månader sedan vi sågs så ni kan ju ana hur mycket jag längtat :)
 
Men först ska det fixas här hemma, täntke fördriva dagen med bla träning för att få tiden att gå. Min roomie åkte ju redan idag så har rummet för mig själv. Blir lite hemmspa också, kan nog behövas. Och förresten, igår lyckades jag knipa två biljetter till Kent i Stockholm extra konsert, om jag blev glad? Perfekt start på det här påsklovet helt enkelt. Jag får också passa på att önska er alla en Glad Påsk så här en dag i förväg. datorn får nämligen stanna hemma under Parisvistelsen. Ska bli så härligt att bara vara i några dagar nu. Känns faktiskt skönt att åka från belgien ett tag också om jag ska vara ärlig. Den 5 april möter jag upp tjejerna i Milano också så har mycket roligt på schemat framöver.
 
Glad Påsk

Kommentera här: