hamburgare

Livet fortsätter som sagt och ikväll begav vi oss ut för middag, för det är Louises födelsedag.
Hurrahurrahurra! Var riktigt skönt att komma ut och prata av sig lite. Blev såklart mycket prat om allt hemskt som har hänt de senaste dagarna, först busskrashen och sedan attentatet i Bryssel. Nu räcker det med hemskheter! Var dock inte alls sugen på att gå ut och festa ikväll så efter middagen gick vi hem, och nu sitter vi i sängen och tar det lugnt. Läser om de svenskarna som fortfarande saknas och mår så dåligt när jag tänker på hur deras familjer måste känna när de inte får tag på dem, oviseheten måste vara galet jobbigt. usch alltså.
 
Nej nu ska jag tänka mig bort genom att se på lite serier och längta till på lördag när jag får träffa min A. Herregud vad jag saknar honom nu. Tre dagar till!
OneWorld, OneLove.

Kommentera här: