lördagsnöjen

 
 
Det blev lite mer vandring runt staden då jag råkade vilseleda oss lite påvägen till sushistället.
Men vad gör väl det när staden man "går vilse" i är så här vacker? Vi passade istället på att fota lite medan vi ändå vandrade omkring. Sedan kom en snäll belgare fram och gav oss en vägbeskrivning (jag har alltså varit på denna gata 3ggr tidigare men gpsen visade en helt annan väg, skönt att kunna skylla på teknologin..)
Men sen fick vi äntligen lite vin och en av de godaste sushin jag har ätit. Jag älskar ju Philadelphia som typ aldrig finns, men här hade de minst tre varianter av den. Snacka om himelriket! Den i mitten är en av dessa varianter och den var superdupergod. Hit ska jag gå tillbaka kan jag lova. Efter sushin gick vi och tog en öl, men vi kände både två att det får räcka för ikväll. Vi var fortfarande trötta från gårdagen och bestämde oss för att det får bli en tidig kväll ikväll så vi orkar med en ordentlig rundvandring i Gent imorrn :)
 
 
Godnatt och sov så gott.
 

Kommentera här: