Tjejmiddag och konsert

Hejsan!
Sedan sist har vi hunnit med en utgång, haft tjejmiddag och varit på hardcore rock-konsert.
Den ni.Tjejmiddagen ägde rum hemma hos Mischa där hon och Isi hade lagat trerätters "typsikt-tysk" middag till oss. Så underbart med ritkigt hemlagat, speciellt när man slipper laga den själv ;)
Rock konserten stod våra Belgiska vänner för på en liten pub här i stan. De var väldigt duktiga,
men inte direkt min typ av musik. ;) Förstår dock inte hur sångaren kan skrika sådär i 45 min och fortfarande ha någon röst kvar? Min hade försvunnit efter 45 sekunder! Haha, men var väldigt roligt iallafall :)
 
Flammkuchen var förrätten men en god senapssallad, Huvudrätten minns jag inte namnet på men den innehåll spenat och efterrätten vad vaniljpudding med grädde. Mums.
 
Såhär snygga var vi när vi promotade deras bandtröjor, efter spelningen åt vi våfflor och goda olibollen. 
 
 
Nu har jag värk i hela kroppen, gårdagens pass på gymmet gör sig påmind idag, men vi försökte pringa bort tränignsvärken emd hjälp av intervaller, återstår att se om vi verkligen lyckades med det :)
Nu blir det myskväll så vi orkar uppo träna och äta lunch på Ikea

Kommentera här: