Vardagen i Gent

Gent, och ett paket från världens bästa pojkvän som kom idag. Svenskt lakrits. Im in heaven!
 
Hejsan!
Nu har man verkligen kommit in ordentligt i vardagen här vilket känns skönt.
Träningslusten har hittat tillbaka och jag riktigt njuter av att spendera tid på gymmet.
Vi har det fortfarande vädligt slappt i skolan och helt ärligt är ingen av våra kurer så här långt
något att hänga i julgranen. Känns som det är upprepning och alldeles för mycket prat om sånt
som inte ens är relevant. Men jag antar att vi får vara glada för att vi inte har massor av sluttentor
utan endast inlämningsuppgifter, vilket leder till mindre stress, och vår termin tar slut redan i slutet av maj.
Vilket känns helt okej. :) Men jag hoppas på att kurserna blir bättre efter påsklovet, för det vore ju roligt
om man lärde sig något under denna termin haha. 
 
Och på tal om påsklovet, lovet är bara 16 dagar bort, och om 17 dagar får jag äntligen träffa A igen, i PARIS!
Gud vad jag längtar, jag vill bara resa och upptäcka mer nu. Ska bli otroligt roligt. 
Nu ska jag njuta lite av mitt snabbkaffe och relaxa tills skolan börjar vid 16.45, sen är det calorie crush som står på schemat följt av slapparkväll framför Djävulen bär Prada. Lovely!
Puss o kram.

Kommentera här: