Snart klar

 
 
Bjuder på några bilder från när vi var i Keukenhof.
 
Idag har vi våran sista redovisning för denna termin, sen är faktiskt allt klart!
Vi var ju så duktiga och gjorde klart allt tidigt så vi kan njuta ordentligt i Malaga (som vi åker till på söndag). 
Dock är inte allt inlämnat, men alla arbeten är skrivna och alla redovisningar är gjorda(efter idag). Så himla skönt.
Något annat som är skönt är att jag startade morgonen med yoga, gud vad jag saknat det! Känner direkt att min onda rygg mår bättre av det. Det ska jag fortsätta med när jag kommer tillbaka till Sverige om 20 dagar!
 
Herregud, 20 dagar? Känns som det var nyss jag åkte hit ju. Galet vad tiden går fort. Men ska faktiskt bli otroligt skönt att komma hem till sin egen lägenhet, där man har eget badrum och kök. Och säng för all del! Och att få komma hem till min alldeles egna A, och mina små katter, herregud vad jag saknar både A och kissarna. Det får bli några dagar med bara mys när jag kommer hem innan jobbet kallar :) Och mat! Falukorv i alla dess former ska jag äta när jag kommer hem, och kanske en kebab eller två. Det har jag saknat!
 
Nej nu ska jag göra iordning lite sallad och kika lite på netflix innan skolan kallar.
Hejsvejs 

Kommentera här: