ledig helg

Hon ser verkligen helt galen ut när hon gäspr haha.
 
Gud vad skönt det har varit med en helt ledig helg,
så himla välbehövligt! Har suttit i ca 6 timmar om dagen med C uppsatsen
och har faktiskt kommit en bra bit på vägen, trots att det är en lång väg kvar.
Ändå skönt att ha en bra grund, så känner mig inte lika stressad längre.
Samma sak med kursen jag läser på distans, där jag lämnade in tentan igår.
Så himla skönt att ha den klar också, nu är det bara ett grupparbete kvar i den kursen sen 
är jag klar med den. Får se om det blir någon distanskurs i vår också, jag har sökt lite olika kurser
så får se vad det kan bli. Har dessutom börjat handla julklappar, kanske vara snön som påverkade mig, men även det kan ju vara ett sånt stressmoment när man inte vad man ska handla. Dock är det mesta planerat nu så känns bra på den punkten också.
 
Imorgon ska jag starta med min online PT Eve också, har fått både kost och tränignsschema som kommer sträcka sig under 6 veckor. Ska bli himla roligt fakitiskt! Är väldigt taggad och hoppas på att det ger reslutat nu.
Ska snart gå o ta före bilder så får vi se om det blir någon skillnad om 6 veckor :)
 
Nu ska jag fortsätta slappa i soffan framför Modern Famliy. Gött med söndag.

Kommentera här: