Babyshower

Igår var det äntligen dags för en fantastisk babyshower för våran fina Sandra,
som får sin lilleman i december. De hade ordnat så fint med dekorationer och roliga frågor.
Jag hoppas verkligen att hon blev nöjd med sin dag, för jag tyckte det var otroligt mysigt.
 
Och hur fantastiskt är det inte när ens banrdomsvänner nu ska få sina egna bebisar?
Det är så galet och så roligt, och jag längtar så mycket till våra två nya medlemar till Ligaan kommer. 
Tänk att få se dessa galningar, som man gjort så mycket dumheter med, nu ska växa in i mammrollen.
Så häftigt! Och jag vet att det kommer gå helt galant, mina fina tjejer. Är så lycklig för eran skull! 
Jag önskar er all lycka och jag älskar er så mycket. 
 
 
 
 
 
 
Så fint den blivande mormorn och morfarn hade ordnat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mellen vad exalterad
 
 
Här står den blivande mamman med den blivande mormorn vid alla presenter. så fina!
 
 
 
 
 
 
 
världens finaste Jonna 
 
 
 
Fina Sandra
 
 
morfar fick bara titta in, sen blv han visad till källaren.
 
här ligger kusinerna och sover lite
 
 
Väldigt lyckad dag, och så roligt att få träffa alla.
 
 
 

Kommentera här: