date night(day)

Idag har jag mått lite bättre, och kände inte för att sitta hemma 
i pyamasbyxor längre. Så vi begav oss ut på en liten date-night. eller night o night..
Det blev middag på libandeli, älskar libanesisk mat. gudomligt!
Sedan gick vi på bio, det fick bli Miss Peregrines hem för besynnerliga barn,
A fick välja, jag ville ju se Bridget Jones baby haha. Men den var faktiskt helt okej ändå måste jag säga.
Och var trevligt att få komma ut, och faktiskt klä på sig vanliga kläder, jag som levt i mjukisar i nästan en vecka.
 
Här sitter jag och njuter, haft craving efter lebanesisk mat i flera veckor!
 
Min fina date.
 
Det blev dock en tidig bio, redan 18.20. Vi börjar bli såna pansionärer som inte orkar vara ute så sent haha.
Dock har A jobbat natt och varit i skolan idag och jag är fortfarande hängig så vi får skylla på det ;D
 
 
 
 

Kommentera här: