så mycket att läsa

Idag står det plugg på schemat igen, så mycket att läsa och snöa in sig på innan man börjar skriva en c uppsats, detta är den tråkiga biten, men jag är taggad för själva skrivandet sen. Det svåra är bara att koncentrera sig när man redan vet det man läser, fast måste ändå läsa det för att få trovärdiga källor till arbetet..
Aja, jag ska inte klaga, nu är det ju endast en och en halv termin kvar innan jag är helt färdig, så sjukt.
 
Tänkte hinna med lite Tabata ikväll med M också, var ett tag sen jag var på gymmet nu så ska bli
skönt att gå dit och göra av med lite energi, blir lätt väldigt stillasittande när man ska läsa fem arbeten och 
åtta olika böcker.. man borde ha en motioncykel hemma som man kan sitta på samtidigt som man pluggar..
 
Nej nu ska jag fortsätta läsa om kriskommunikation och se om de kommit fram till något nytt!
Hejsvejs
 
 

Kommentera här: