Kreta

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Livet har helt enkelt tagit för mycket tid, men jag klagar inte.
Jobbar för fullt samtidigt som skolan har startat, + att jag läser två kurser på distans. Jag har inte mycket tid över till annat men vad gör det :) Det tar på krafterna samtidigt som det är roligt att ha många bollar i luften. Jag täntke att det är lika bra att läsa extra kurserna nu, annars kanske det aldrig blir av. Det är ju faktiskt endast ett år kvar tills jag har läst klart. Hur galet? Det är verkligen med skräckblandat förtjusning som jag längtar tills att vara klar! Tänk att få komma ut och jobba och verkligen få testa sina kunskaper på rikitgt, hur roligt! Och som sagt, läskit. Tror att de flesta som pluggar tänker, har jag verkligen lärt mig något? Så ska bli spännande att få ge sig ut och verkligen bevisa, för sig själv framför allt, hur mycket man faktiskt kan. Först och främst är det praktiken i vår som ska bli spännande. Jag hade tänkt att vara kvar i Jönköping så nu väntar jag med spänning på att få svar och se var jag hamnar.
 
Jag tänkte bjuda på lite härliga bilder från våran Grekland resa, för det har jag helt glömt bort!
Vi var ju på Kreta i en vecka precis innan skolan startade och det var verkligen underbart.
Vi åt gott, solade och bara tog det lugnt. Det behövde jag innan skolan startade igen.
Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<3

Kommentera här: