Sammanfattning av Augusti

Min fina vän Mischa, som jag träffade under min utbytestermin i Belgien, kom hit från Tyskland för att hälsa på under tio dagar. Det var verkligenm hur mysigt som helst. Och Sverige visade dig från sin bästa sida med uppåt 30grader varmt. Heja Sverige!! Vi passade på att hälsa på älgar (hon är ju tysk, vad mer förväntas liksom), åkte till Gränna och hängde med alla underbara srtudenter som åter igen samlades efter sommaruppehållet. En bra start på terminen helt enekelt. 
 
 
 
Hälsade på får och lamor i Stadsparken!
ankhäng
 
Fina Jönköping
 
<3
 
 
 
Djupt inne i Smålandsskogar på jakt efter älg...
 
en liten älg som svalkar sig
 
 
 
 
Skogens konung, herregud, de är verkligen gigantiska dessa ståtliga djur!
årets bästa groupie
 
 
Självklart gick vi med i pride tåget också - för allas rätt att älska vem man vill <3
 
Och nu har ju även A börjat plugga! Jippi!
 
Häng innan Insparksfestivalen drar igång på riktigt :)
 
Hoffmaestro stod för kvällens bästa show!
 
 
 
Har även hunnit träffa mina kära kusinbarn och ännu mer häng i Stadsparken, och såklart 30årsfest!
 
Hugo tränar boxning på ballongen.
 
 
Jag fick agera häst, dock orkade bara min problemrygg några minuter haha
 
 
A har ju hunnit fylla år, så han fick en ordentlig pannkaka frukost!
 
A födelsedag hamnade lite i skymundan då vi var bjuda på 30årskalas samma dag. 
 
Och så har vi hunnit mata ankor och leka i parken med dessa godingar. 

Kommentera här: