Ingen halvmara

Tänk vad livet inte blir som man tänkt sig.
Imorrn skulle jag ha sprungit halvmaran här i Jönköping,
Istället sitter jag här, tjock och dan och blir anfådd av att promenera haha.
Lite tråkigt känns det faktiskt, hade varit otroligt roligt att se om jag hade klarat det, men vi får se,
kanske till nästa år om allt går som det ska? Det hade varit roligt men jag ska inte sätta upp för stora mål.
Man vet ju aldrig hur man mår efter en förlossning eller hur lång tid det tar innan man kan börja löpträna.
Först kommer det bli mycket promenader med Hubert och barnvagnen, längtar! 
 
Idag har jag istället varit på ansiktsbehndling, så skönt. Förutom porrensningen av näsan, ousch! 
Sedan har vi varit i hundgården med sex tikar så Hubert har haft fullt upp. Han fyller ju faktiskt 9 månader
idag min lilla skrutt. Nu ligger han helt utslagen i soffan, det tar hårt att hålla koll på så många tjejer samtidigt!
Jag ska nog lägga mig och vila med honom jag också, och läsa en ny bok.
 
 

Kommentera här: