Lyckorus

Ibland kan jag bara sitta och tänka på hur lyckligt lottad jag är. Det låter klyschigt men jag kan bara sitta och tänka på att vi snart kommer att ha en liten mini bebis, en blandning mellan mig och A, fast samtidigt en egen person som vi ska ta hand om och älska resten av livet. Hur fantastiskt är inte det? Det är nästan så jag börjar gråta bara av att tänka på det.

Tänk att just jag hade turen som träffade en sån underbar person och som tyckte om mig tillbaka. Och nu några år senare ska vi få en till person att älska. Vilken tur har inte jag? Tänk vilka härliga vändningar livet kan ta, och vilken himla tur att vi inte alltid kan vara med och påverka eller planera allt. Är så tacksam att vi ska få bilda en egen liten familj. Jag längtar verkligen så galet mycket tills november nu. Jag vill bara mysa med vårat eget lilla underverk som ligger i min mage och gror. Trots lite krämpor och trötthet så är det så värt det. Jag älskar henne redan och kan inte vänta tills jag får gosa med henne för första gången.  ♡

 

 En gammal bild på mig och A <3

Kommentera här: