Jul jul strålande jul

Nu har vi spenderat en vecka "hemma" i Norrköping, jag och Tyra. Vi var själva med mina päron i ca tre dagar innan A kom upp och det gick väldigt bra faktiskt. Var lite nervös att åka ifrån A men Tyra var så duktig så. Och roligt att mormor och morfar fick spendera tid med henne också. Hann med väldigt mycket när man var hemma så länge så har hunnit träffa både släkt och vänner som det var länge sen jag träffade. En riktig lyckad vecka alltså. Lite ledsamt att åka tillbaka till Jönköping samtidigt som det är skönt att komma hem till sitt eget. Lillskruttan har dessutom vänt sig, på golvet, från mage till rygg. Liten blir stor snabbt alltså. Älskade lilla Myran. 
 
 
Julafton var väldigt mysigt med de vanliga traditionerna som Kalle Anka, julbord och julklappsutdelning. Jag är jätteglad över att Tyras första jul blev så himla mysig och att hon fått träffa alla fina människor i Norrpan. Det bästa är att vi åkte och hälsa på hennes gammelfarmor innan hon hamnade på sjukhus. Så himla typiskt och ledsamt att olyckar ska inträffa under julen (annars också såklart) när hela familjen äntligen skulle samlas. Jag och mina syskon hälsade på henne på julafton, och det var riktigt jobbigt att se sin älskade farmor där <3 Vi håller alla tummar vi har att hon tillfrisknar snart så Tyra får komma och mysa med henne igen, så får vi se till att vi alla är tillsammans så snart som möjligt. Vår fina lilla farmor. 
 
Gammelfarmor <3
 
 
 
Vi gick och såg på lightfestival i fredags eftermiddag/kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julklappsspel med faster
 
 
mostrarna bebismyser
 
 
 
julmust och lussebulle med pappa framför Kalle Anka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För tusan sluta nu!
 
 
Sover tryggt hos mormor
 
och morbror
 
 
Min stora bebis med min lilla bebis.
 
 
 
 
Hoppas ni också har haft en lugn och härlig jul. Här ska vi fortsätta julmysa framför lite julfilmer och julgodis innan vi firar med A:s familj imorrn, Mys,

Kommentera här: