Nyårsafton

Jag har redan haft ett ganska händelserikt 2017, men det firades även in på
ett utmärkt vis, det var trerätters, underbara vänner och roliga spel.
Jag hade kramp i kinderna efter allt skratt redan under förrätten, då vet man att det blir en bra kväll/nattt.
Temat för kvällen var huvudbonad, därav de snygga hattarna :)
 
Vi tjejer tjuvstartade den 30e med bubbelbad ute i Habo, någon blev rädd för en katt, som sedan vägrade gå.
Händelserik kväll även det haha.
bubbel!
 
söta tjejer!
 
fint
 
 Jag och mina fina A
 
Förrätt, gurka och avocadosoppa, mums.
 
 
Fördrink
 
 
 
 
Alla hade uppdrag, en under varje sittning, Lejon vann det, och Albin med pokemkon mössa vann bästa huvudbonad. 
 
haha, jag glömde fota innan vi började äta.. men det var sååå gott!
 
 
Efterrätten 
 
firade in 12slaget vid ett regnigt vätterstranden
 
så fint haha
 
och här började det spåra haha.
 
 
Tack alla ni som var med och firade in det nya året, hade verkligen en rolig kväll!
VÄLKOMMEN 2017, jag är redan säker på att det kommer bli ett helt fantastikt år! 
 

Kommentera här: