garderobsuppdatering

Var inskaffar man sig de bästa mammakläderna?
Nu när inget längre passar och jag inte äger verkan shorts eller någon bikini känns det som det snart faktiskt är dags att ta tag i att uppdatera garderoben. Thsirts har jag köpt i stora storlekar som jag fortfarande kan ha utan att det sitter åt. Men underkläder behövs också fyllas på.
Känns inte som det finns någon bh alls som passar just nu, men funderar på om det inte är lika bra att faktiskt köpa amningsbh redan nu? För vad ska jag göra med dessa stora BH:ar när brösten (förhoppnignsvis) har gått tillbaka till det normala? Är det HM som gäller för att hitta de bästa mammakläderna eller finns det andra bra butiker att handla i?
 
Träningskläder behövs också, några tights funkar fortfarande, men de måste vara höga. De flesta sitter dock åt för hårt vid magen. Då blir man typ illamående när man tränar. Och sportbharna är för små, trots att jag nyss köpte två nya i den största storleken de hade.. Blir så trött. Tränignströjar snor jag av A, de sitter inte åt och jag kan andas ordentligt. Bävar för att de kanske också blir för små snart.. Jag har ju inte så många kilo kvar innan jag kommer upp till hans vikt.. 
 
Får bli en sväng på stan nästa helg med A när vi är lediga tillsammans. 

Kommentera här: