Helgen i Norrpan

Det var en mysig helg i Norrköping, även fast jag inte var där så länge.
Hann med en lunch hos farmor och sedan slappa i det fina vädret hemma hos mamma och pappa.
På söndagen blev det en skogspromenad med en fin vän och sedan picknick med tjejgänget och bebisarna.
Himla mysigt, och såklart blev det Chicken kebab en dag iallafall :)
 
Hubert var helt död under gårdagen då han inte sov något alls på hela lördagen haha. Så det blev en lung bilresa hem med en sovande hund som sedan fortsatte sova resten av kvällen och natten, han orkade knappt gå upp för o kissa igår kväll.
 
Men nu är det ny vecka och veckan består av ännu mer kvällsarbete. Och jag tyckte det var roligt att starta arbetsveckan med att slänga mobilen i backen och ha sönder hela skärmen som bara står och flimmrar i grönt. Himla nöjd över mig själv just nu. suck.. Hoppas på att få igång den gamla där hemma eftersom jag inte klarar mig utan mobil på jobbet... Inte till vardags heller.. Pendla i fyra timmar om dagen utan mobil är ju nästan självmord... Aja vi får hålla tummarna att det går att fixa utan att allt på mobilen försvinner. Och så håller vi tummarna för att det går bra hos vetrinären med Hubert imorrn så att han slipper en ögonoperation.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejsvejs. 

Kommentera här: