längtar

Det här är en vecka som man bara går och längtar till allt.
Jag längtar tills på tisdag för då ska vi till kvinnokliniken, alltid spännande att komma dit och få med sig massor av ny information och få svar på sina frågor. Dessutom ska jag och Hubert på hundkurs på tisdag så han blir en bra storebror när bebis kommer.
onsdag går vi in i vecka 25, onsdagar har blivit heliga för mig. Det är ju så roligt att få läsa i alla apparna och se vad som händer med mig och bebis just denna vecka.
torsdag ska jag packa och så får jag besked om jag kommit in på masterutbildningen eller de andra kurserna jag har sökt. På fredag åker vi till Norrköping direkt efter jobbet och stannar där hela helgen. Så måndagen får gärna ta slut snart så veckan kan gå fort.
 
Sen har jag enbart en ynka liten vecka kvar att jobba, sen är det äntligen slut på den här pendlingen och jag kommer hinna umgås med A och djuren lite mer. Och kanske träffa vännerna oftare, och inte enbart på helgen. Lääängtar! Men måste nog säga att jag är mest nervös inför torsdag. Vill ha besked nu så jag vet vad jag ska göra i höst. Känns så bortkastat att inte jobba med min utbildningen eller plugga på några månader innan bebis kommer. Så håll tummar och tår att jag kommer in på något bra! 
 
 
 
Kulan växer som sig bör!

Kommentera här: