Norrköping

I helgen ska jag hem till Norrköping för en snabbvisit. Ska umgås med familjen, hälsa på farmor och ha en picknick med tjejerna. Känns skönt att få komma bort lite och se något annat. Får även hoppas på bra väder så lilla Hubert kan få vara ute och busa på gården så mycket som möjligt.

 

Och som jag ska äta kyckling kebab, har ni vägarna förbi Norrköping så MÅSTE ni stanna på någon av de tre Chicken kebab haken som finns. Det är helt gudomligt gott. Ibland kommer jag på mig själv med att planera in en Norrköping resa och vilken dag som passar att jag kan äta där haha. Funderar stark på att köpa med mig hem i bilen på söndagen sen också. Finns inget i Jönköping som kan mäta sig med den kebaben tyvärr. 

 
Så det ser ut som det blir en hel del ätande i Norrköping, men vad gör väl det? :) 
 
 
 
 
 
Lilla Hubert med sitt onda öga :( ögat hade inte läkt som det skulle idag när vi var hos doktorn, så vi måste åka tillbaka på tisdag. Håll tummarna för min lilla plutt <3
 

Kommentera här: