Riktig skitdag

Upp och ned dagar har väl alla, men när man är som en stor hormon på två ben så blir dessa dagar tio ggr bättre, eller tio ggr värre. I dag har jag en ritkigt skitdag. Är arg och ledsen över allting. Min mobil är trasig och jag får kanppt ut några pengar på försäkringen för den. Varför ska jag ens ha en försäkring?!
Dessutom är Huberts öga fortfarande inte bra så vi måste åka tillbaka igen, och det kostar ju också. Skulle inte förvåna mig om det inte heller går på försäkringen sen...
 
Allt känns bara så jävla meningslöst. Jag vill inte ens åka på semester längre för att allt annat kostar så himla mycket och för att jag just nu inte tycker att det känns kul. Så ser jag alla andra som åker iväg och får njuta av sin sommar och ha semster. Och jag måste sitta inne på ett kontor och vara borta 13 timmar om dagen. När jag väl kommer hem så orkar jag ingenting och vill egentligen bara sova, Och då blir A arg för att jag inte hjälper till något hemma och jag blir arg för att han blir arg och för att vi aldrig gör något roligt ihop längre. Jag är less på jobbet och inte ens bebis i magen får mig att bli glad när dessa skitdagar kommer. Helst skulle jag bara vilja åka iväg själv någonstans och slippa prata med någon. 
 
När man bara sitter och gråter och allt får en att bli ännu mer arg eller ännu mer ledsen, såna dagar är inte roliga.  Fy fan för sådana här dagar rent ut sagt! Försöker dock att intala mig själv att jag kommer vakna upp och vara pigg och glad imorrn. Vi kan ju alltid hålla tummarna för det. 
 
 
Nej nu biter jag ihop och hoppas på en bättre morgondag. Hejsvejs

Kommentera här: