Semester

Planera semester samtidigt som man ska köpa grejer till en bebis, samtidigt som man ska spara pengar till husköp. Nåväl, det är inte alltid enkelt när inte miljonerna redan finns på sparkontot haha.
Vi tänkte först ta en sista minuten v.33, Men A var inte lika taggad på det som jag var. Så istället har vi nu beslutat oss för att campa på Västkusten. (ber en bön till vädergudarna). Stuga mellan Falkenberg och Varberg har vi kikat på. Det var inte allför dyrt, och så kan Hubert få följa med också. Några dagar där sen kanske vidare mot Halmstad och Bålstad. Så mysigt! Och Sverige är ju fint på sommaren, om vädret vill sig, och myggen vill döö.. Har ni några tips på bra och hundvänliga campingar så hojta! Vi tänkte nog sätta oss snart och boka den första campingen iallfall. Vi sa att vi även tar med oss tält som nödlösning om stugorna skulle vara slut när vi sedan åker vidare söderut. 
 
Första helgen i september ska vi ta en weekend på Öland också, min syster och Anna är där så kan passa på att umgås med dom lite också. Plus att det finns massor av roligt för vovvarna där.  Någonstans ska jag försöka få in några dagar i Olso hos min fina Emma, har inte varit i Oslo sen jag flyttade därifrån 2013. Så det är absolut på tiden att åka dit! Hoppas verkligen vi hittar en helg som passar alla fyra. Det är ju inte alltid det lättaste eftersom jag och A antagligen kommer jobba helg i höst igen. (längtar ihjäl mig till vanliga kontorstider...) Men en helg borde vi kunna få till tycker jag. 
 
 
En bild på oss från nyår. <3
 
 
Hejsvejs.

Kommentera här: