Examen

I fredags var det äntligen dags för mig att få min kandidatexamen i Medie- och kommunikationsvetenskap. 
Kan inte förstå att det redan har gått tre år, det har gått så fort och det har hänt så mycket under dessa år. 
Med skräckblandad förtjusning inser jag nu att min studietid är över och att jag ska ge mig ut på jobbmarknaden på riktigt. Känns dock väldigt skönt att ha utbildningen klar innan bebis kommer och att jag ska tillbringa sommaren på Hallpressen med att skriva. Så roligt med nya utmaningar! :)
 
Här kommer nu lite bilder från Examensfirandet i fredags när min fina familj kom för att fira mig och A:s familj som hjälpte till att ordna med allt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är så nöjd över dagen och denna helg. 
 
 
 

Kommentera här: