intervju och ledig måndag

Idag var det en ledig dag, så himla skönt!
Medan A åkte och fixade ACn till bilen så var jag på en intervju.
Intervjun gick bra och tjänsten handlade om 100% i två månader till hösten, vilket hade passat mig perfekt
då jag inte vill eller kan ta en tjänst som är mycket längre. Har ju kvar mitt extra jobb på hotellet också så känns bättre att i slutet kunna välja själv om jag ska jobba eller om jag behöver vila :)
Men jobbet lät väldigt roligt så det är bara att hålla tummarna att det blir en andra intervju. 
Efter intervjun tog jag en promenad, men har fått foglossning i ryggen, ned mot rumpan, så gör ont när jag går för långa promenader. Men tar jag mindre steg så gör det inte lika onr. Dock känns det bara när jag går långt så ska verkligen inte klaga :). När jag kom hem la jag och Hubert oss i soffan och sov i tre timmar. Sköönt!
 
Idag har jag anmält oss till föräldra/familjekurs i september, och även kollat upp när vi ska på både amningskurs och förlossningskurs. Det är också i september och oktober så är ju ett tag kvar. Men jag tycker det är roligt att kolla vad som finns. Föräldrakurser för oss som ska föda i november har inte kommit ut ännu så får vänta med det. Men jag har hunnit kolla upp gravidyoga och vattengympa för gravida som startar till hösten, roligt! 
 
 
Nej nu ska vi äta hemmagjord pizza och fortsätta kolla på "unga föräldrar", A hatar det, men jag tycker det är roligt haha. 
 
 
Soffmys

Kommentera här: