Midsommar och konsert

Midsommar är min absoluta favorit högtid. Det är sommar, man ska dansa, sjunga och äta jordgubbar! Whats not to like liksom? I år blev det lite annorlunda firning då A skulle jobba natt. Vi åkte ut till drottningstorp med lite fika och satt där i värmen och hade det bra. Ingen midsommar utan riktigt firande med stång och lotter! Hubert tyckte dock att det var lite väl varmt så vi var endast där i en och en halvtimme innan vi styrde vidare till Bankeryd där A:s bror också var. Vi lagade midsommarmiddag och satt ute o åt medan vi hörde regnat smattra. Mysigt! Kvällen avslutades med sällskapsspel och jag låg i sängen redan vid 23. Precis vad jag behövde. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
''
Här inne ligger vår lilla midsommardröm och jäser.
 
Vad äter du?!?!?!
 
 
 
Igår blev det dock inte lika mycket sömn då vi styrde bilen mot Göteborg för att kolla på Coldplay. Så bra det var! Och kallt! Som tur vi satt vi under tak när det regnade som mest innan konserten, sen när den väl drog igång kom det inget mer regn :) Men var ingen varm sommarkväll om man säger så. Jag frös enda tills jag la mig i sängen vid 02. Sen ringde väckarklockan 05 imorse så var allt annat än pigg och fräsch idag. Men det var det värt! Dock håller vi tummarna för att vädret blir bättre när vi åker tillbaka för att kolla på Håkan i juli! Vi hann med lite shopping, fika och middag innan konserten så vi har verkligen haft en mysig midsommarhelg, synd att den försvann så fort bara :) 
 
 
 
 
 
EFter att ha varit borta 12 timmar (blir långa arbetsdagar när man pendlar) ligger jag redan klockan 19.19 i sängen med vänner på TVn, redo att sova. SÅ välbehövligt!
 
Godnatt!
 
 

Kommentera här: