slappardag och AW

Idag har det varit en riktig slappardag.
Jag tog en ordentlig sovmorgon innan vi slappade framför Criminal Minds, ibland behöver man sådana dagar också. Men jag har hunnit ta all disk, färga håret och raka benen iallafall, innan jag skulle iväg på AW med praktikplatsen. De skulle tacka av mig och en annan kollega. Kvällen bjöd på sol så vi satt på uteserveringen på El Gordo som serverade tapas. Väldigt gott och roligt att få chans att prata med, och säga hej då till alla.
Kommer verkligen sakna dem, men får hoppas på att jag någon dag kommer tillbaka som en "riktig" kollega :)
FIck ett presentkort på behndlingar som tack för min tid hos de, gud så skönt. Ska nog ta någon lyxig ansikstbehandling i slutet av sommaren. Längtar redan!
 
Här är jag och kulan redo för middag.
 
God mat, lite besviken på laxen eftersom man inte ska äta rålax, jag trodde det var tillagad haha.
 
Fin utsikt
 

Kommentera här: