I do

Det är ju så mycket träning som snurrar runt i mitt huvud nu eftersom jag ska springa halvmara i augusti.
Mitt första lopp någonsin faktiskt. Ska bli så roligt! Men är ju mycket träning bakom och jag följer ett schema från "Stora löparboken för kvinnor". Har än så länge bara kört 2 veckor men känns bättre och bättre för varje gång.
Har ju sprungit sen nyår så startar inte från noll och det är väldigt skönt. Jag ser till att få till 4 rena löparpass i veckan, dock blir det bara 3 denna vecka eftersom jag ska köra "Spinning-vasaloppet" imorgon, vi startar alltså cykla när fVasaloppet startar och slutar när första kvinnan går i mål, så jag räknar med ca 4 timmar spinning. Därför valde jag att vila benen lite idag, fick bli en långpromenad imorse istället.
 
Men, det är ju inte bara för loppet jag tränar. Jag vill ju även gå ned i vikt och körde ju med online PT i slutet av förra året då jag gick ned ca 5kg, och nu har jag gått ned yttligare ca 3 kg så jag kämpar på. Nu har jag dessutom ännu något som puschar mig.
 
För vi ska nämligen gifta oss nästa år! Vi har nu bokat lokal och jag är så lycklig!!!
Och då vill man ju självklart vara sitt bästa jag. Så nu får ni följa med mig när jag jobbar mot mitt mål att gå ned i vikt och även alla tankar för alla planer emd bröllopet. Gud vad spännande det ska bli :D
 
 
 
 
Glad och svettig tjej.

Kommentera här: