Babyshower

Jag jobbade i helgen men igår hade vi bestämt att Jonna, Sandy och Mellen skulle komma
och hälsa på över dagen eftersom jag slutade kl 13. Jonna drog sig ur i sista sekund och jag 
skyndar mig hem med lite fika. När jag väl kommer hem står mina underbara vänner och familj och skriker suprise.
Så har de fixat en överrasknings Babyshower för mig. Jag som inte trodde att jag skulle få någon eftersom
alla mina vänner är så utspridda, men tji fick jag. Och så glad jag blev, kommer verkligen leva på det länge.
Betyder verkligen så mycket för mig, så Tack fina ni som kom <3.
 
Hade vänner som åkt från: Norrköping, Linköping, Oslo, Göteborg, Kalmar och Stockholm för att komma
och överraska mig för några timmar, förstår ni hur fina människor jag har i mitt liv? Är fortfarande helt lycklig.
Bebbe är redan bortskämd och kommer bli älskad av så många. Underbart!
 
Vi åt god smörgåstårta och fika, gissade datum, vikt och läng på bebis, storlek på mage, körde quiz om mig och graviditet och öppnade presenter. Bebbe fick så himla mycket fint! Kläder, leksaker, filtar, gosedjur och massa annat. En helt perfekt Babyshower med jättefina dekorationer. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: