Bäddat och klart

Idag har jag bäddat spjälsängen och gjort fint till lillan kommer,
tidigt, kanske vissa tycker, men eftersom jag tycker att det är roligt och mysigt
så kändes det helt rätt att göra det nu :) Jag la på en bäddmadrass som vi inte ska använda över allt
så kan katterna gå omkring där om de vill utan att håra ner på bebbes lakan :) 
Känns så verkligt när man bäddar och fixar, tänk om 65 dagar (ish) kommer en liten plutt ligga i den sängen.
Så himla häftigt, läskit och underbart på samma gång! 
 
Så det mesta är förbrett, är lite grejer till som jag kommit på att vi behöver men som jag tänkt att vänta med lite.
  • Babysitter
  • Babywatch
  • Babynest
  • Sovorm
  • Mobil till säng, skötbord och vagn
  • Adapter till barnskyddet
  • Termometer till vattnet
Är säkert mer saker som kommer behövas men detta är vad jag kan komma på nu iallafall :) Sen behövs det lite mer grejer till mig som ska packas ner i BB-väskan också.
 
 
Mysigt
 
Har bakat energibollar idag också, plus städat så nu förtjänar jag en liten powernap! :)
 

Kommentera här: