Ledig helg

Ledig helg och vackert väder, vad mer kan man önska?
Igår fick vi godkänt på första uppgiften i vår första kurs på masterprogrammet, så himla skönt.
Nu är det "bara" två stora uppgifter kvar, men skönt att ha börjat iallafall :)
 
Igår var vi hemma och städade och fixade, vilket behövdes. Sen tog vi det bara lugnt här hemma.
Vi gick och la oss tidigt och ändå sov jag jättelänge nu på morgonen, sov nästan 11 timmar. Fattar verkligen inte hur man kan sova så mycket? Men man måste ju lyssna på kroppen i alla lägen, tex när den säger att jag måste äta glass, vilket det gör några gånger om dagen ;) 
 
Morgonen startade med lite gravidyoga här hemma. Körde för första gången idag ock det kändes faktiskt jättebra så detta ska jag fortsätta med. Hittade ju bara en kurs med gravidyoga här i Jönköping, men den var på söndagar och jag jobbar ju varann söndag så det får bli på nätet istället. Om någon har några tips på bra program att följa så hojta gärna till :)
 
Nu ska det lagas lunch sen ska jag ta en liten kort promenad med Hubert innan jag ska slappa lite. A är och försöker fixa bilen som gick sönder i torsdags så har hemmet för mig själv. Ikväll kommer dessutom min klasskamrat Mathilda och hennes pojkvän hit för att spela lite spel. Vi tänkte ha filmkväll först men tror att det lutar åt spel iallafall, vilket inte gör mig något, jag älskar ju att spela spel.
 
 
Puck får agera modell i solen. Så fin så.
 
Hubert med sin (egentligen katternas) älskade boll.
 

Kommentera här: