Magbubbel

Igår var jag på första magbubblet, vettengympa för gravida, och det var så härligt.
Till en början satt man och pratade lite om graviditet och förlossning sedan körde vi lite vattengympa
i poolen som var 31-32 grader varm och avslutade med avslpanning där man bara låg och flöt runt.
Så himla skönt alltså. Man fick även stanna kvar ett tag efter, så jag och Carro, som jag träffade när
jag gjorde graviddiabetestestet, stannade kvar och simmade några längder, så skönt att röra på sig
utan att det gör ont någonstans. Så det rekomenderas strakt!
 
Men så tung man kände sig när man gick upp ur vattnet, det var som att man glömde hur tung man egentligen var när man slöt omkring i vattnet, men när man gick upp för stegen så bara : Herregud är jag så här tung!?!?
Haha men var jätteskönt och ska gå fem gånger till, en gång i veckan. :)

Kommentera här: