Tvätta och packa

Idag har jag tvättat alla bebiskläder, så vid nästa tvätt ska lakan, handdukar och spjälsängsskydd tvättas.
Jag tycker att det är bra att ha det gjort, även om det är ett tag kvar tills hon kommer, antagligen.
Men det gör ju inget att de ligger rena i byrån tänker jag :) Då har man ju det klart när man kommer hem från BB.
 
Jag har även börjat packa BB-väskan. Det är mycket som ska med, hur ska man få plats med allt? Kan man ta med en resväska? ;) Tänkte göra ett eget inlägg om vad jag packar med mig lite senare. Men så mysigt att börja packa och planera vad bebisens första kläder kommer vara hihi. Vi kommer däremot vänta med att bädda sängen eftersom katterna tycker om att använda den just nu. De kan få ligga där ett tag till tänker jag. Vad vi längtar nu! Eller kanske mest jag, tror inte att A riktigt förstått vad som händer ;D 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: