Vecka 33

Så har vi alltså nått vecka 33, som jag sagt tidigare, tiden verkligen springer iväg.
 
Krämpor: Nu känns det endsat som att det är samma som tidigare, sammandragnignar, ligementsmärtor och foglossning. Jag känner att jag måste ta det betydligt lugnare för att slippa ha ont och att en powernap om dagen är väldigt välbehövligt. Känner direkt när jag har hållt igång för mycket. 
 
Hänt sedan sist: De sista babyboxarna är hämtade, och jag har fyndat så mycket fina kläder. Har handlat begagnat från bland annat kyrkan. Där kostade sex plagg 100kr. Så värt! Hittade massor fina Newbie. Köpte dessutom en fin Newbie overall för endast 40kr. Jag är så nöjd! Vi har också varit på gravidfotografering. Så himla roligt att bli fotad av ett ritkigt proffs. Dock hade vi lite otur med värdet då det var mulet, men är det fint väder imorrn ska vi åka upp till Linköping igen för att ta lite fler bilder. Kul! Hoppas på att vädret blir bra.
 
Bebis: Lilla bebis väger nu ca 2 kg och är ungefär 45 cm. Det finns nästan en liter fostervatten för bebbe att röra sig i. Om Bebbe föds nu kan hon behöva lite hjälp med bland annat andning under en tid, även lite extra värme och extra hjälp med att få i sig tillräckligt med näring. Så hon får gärna stanna i magen ett tag till :) 
 
Bjuder på några sneakpeak från fotograferingen, dessa är alltså fotade av A med mobilen, och inte av Lovebyemelie. De riktigta bilderna får vi efter imorrn när vi tagit några till (om vädret vill sig).
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: