Ett år

Igår var det en mycket mer nöjd Tyra här hemma, hon var i princip inte ledsen alls,
så himla skönt. Vi använde en prutt ventil till henne som jag tror gjorde susen.
Hon somnade i ordentlig tid, jag tror det var runt klockan 23 och hon var lugn och ville
hänga med oss i soffan, först titta och le åt oss, sedan ville hon sitta och spana i rummet. 
Vår lilla tokunge <3
Idag har vi efter promenaden och mammas träning gjort magmassage. 
Jag hoppas verkligen att det fungerar så vi får en fortsatt glad bebis här hemma.
För det är ju faktiskt det bästa som finns.
 
Idag firar jag och A dessutom ett år som förlovade, tänk att det var ett helt år sedan han gick ned på ett knä här hemma och friade till mig. Så fort det har gått och så mycket som har hänt. Vi ska fira med god middag och efterrätt här hemma, och jag fick en fin blombukett i förmiddags. Vi pratade om att gå ut och äta men eftersom hon har varit ledsen några kvällar så vågar jag inte riktigt det. Blir lugnare att äta här hemma istället. 
 
Nu ska jag fortsätta hänga med Tyra här i soffan, hon har tränat klart på gymmet nu verkar det som :)
 
 
Sötisen
 
Fina blommor.
 

Kommentera här: