ut med 50

Hennes ledsna perioder kommer och går, men känns som det går åt rätt håll iallfall.
Himla skönt. Andra natten A jobbade hade hon skrikmaraton, men inte den hysteriska skriket utan mer missnöjd.
När jag äntligen lyckades få henne att somna så började hunden kräkas, när han väl somnade, vaknade Tyra.
Alltså haha, man kan ju inte göra annat än skratta åt det nu efteråt. Självklart skulle jag upp och plugga dagen efter också. Men det gick bra ialalfall som tur är och vi blev klara med arbetet på några timmar. 
 
Igår fick jag träffa Carros och Lauras bebis ordentligt också, vi har bara varit ute på promenader förut så har ju inte sett dem ordentligt. Vi alla fick tjejer, med en vecka imellan, så mysigt! Bebisarna kommer förhoppningvis ha så roligt tillsammans när de blir äldre och börjar leka.
Idag har jag dessutom rensat ut alla kläder i storlek 50, måste faktiskt säga att det är lite sorligt och lite tårar kom det allt. Tänk att hon redan har vuxit ur en storlek, och att hon imorrn blir 2 månader. Var tar tiden vägen? Samtidigt fick jag ju plocka fram nya storlekar som vi har massa fina kläder i. Så självklart är det ju roligt att hon växer och mår bra. Men lite sorligt att hon aldrig kommer vara sådär liten igen. Min underbara lilla gullunge. 
Lite en wake up call att man måste njuta ordentligt hela tiden, och det försöker jag verkligen med. 
 
Nu ska vi ha lördagsmys här hemma, Tyra i sin nya pyjamas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: