hej och hå

Nu är jag tillbaka igen. Tröttnade på att sitta isolerad här hemma så åkte hem till päronen med tjejerna i fem dagar. Så välbehövligt!!

Nu har vi haft helgen hemma med pappa, August och jag har fått göra en planering då livet är lite jobbigt just nu. Jag träffar ingen förutom tjejerna i dagarna, sover sjukt dåligt då Hedvig är inne i någon härlig period just nu. Då blir det lätt tyvärr att det mesta känns lite halvt meningslöst och orken tryter. Vilket resulterar i för mycket onödigt tjaffs mellan oss. Men nu har vi äntligen fått sitta ner och prata av oss om vad som är viktigt för oss och vad som inte fungerar. Och ett sexigt vardagsschema på vad som ska göras varje dag är gjort 🙈 Huvudsaken är ju att det gör nytta.

Med på schemat finns tex tömma kattlåda, träning och "sitta uppe efter ungarna har lagt sig för att umgås" 😂 Har ju nästan inte hänt sedan Hedvig föddes, eller lite innan då jag var total däckad i slutet av graviditeten.

Jag hoppas att detta ska fungera bra för oss, och jag hoppas att vi snart får vaccin för jag håller på att bli galen av att inte umgås med någon som är äldre än 3, och slutligen hoppas jag att Heddan snart får till bättre sömn på nätterna.


Amen 🙏









Kommentera här: