jobbig dag

Jag är så redo för sängen,
problemet är dock att solen fortfarande
lyser utanför o klockan e inte ens 19...

Känner att ja inte orkar göra ngt,
vill bara ligga här i sängen, kanske sätta på
en bra film?

Idag har varit en sån dag som man önskat
att man bodde hemma, så pappa kunde laga mat
till mig, jag kunde ligga i sängen o äta
o göra absolut inget nytta alls, men icke.
Har jobbat 10 h(skulle varit 11, men nu e det
tredje veckan i rad hon skriver upp för mkt timmar
på en dag så var faktiskt tvungen att säga till!)


men dagen har gått fort som tur är,
och det enda som finns i tankarna e farmor,
usch, vill inte att hon ska vara sjuk.
jag hoppas att det inte är något allvarligt
så hon snart är på benen igen.
gråten har varit nära hela dagen,
och huvudet är tungt, säängen är så lockande.
så får jag köra stenhårt imorrn på gymet,
det rensar tankarna utmärkt!



Kommentera här: