New York lördag

Kom in till New York o mötte upp David,
åkte hem till han o lämnade mina grejer,
sen satt vi oss åter igen på tunnelbanan
o mötte upp Filippa o Heidi på vägen till Soho.


jag o david medans vi väntade på tjejerna


Filippe o Heidi

Heidi är från norge så hon svarade på engelska,
för gick inte o fatta va hon sa annars, och yrare människa får man leta efter,
glömde väskan inne på toan o lämnade sin egen ring i smyckesaffären,
hur lyckades hon ens komma hit? :D hihi, så himla söt!


Sen vandrade vi runt i Soho, och kan man bli ännu mer förälskad i denna underbara stad?
Jag skulle kunna döda för en lägenhet i Soho.
Var hur mys som helst, gick runt där dom spelat in pretty women
och som ja skrev tidigare har ja sett min kändis nu ;)



Självklart en vila på starbucks!



davids snygga bild på mig, så här glad va ja inne på starbucks

Efter det åkte ja o david vidare hem till hans vän för att sedan gå ut o äta,
men det var tydligen för många valmöjligheter så vi vandrade runt i säkert över en timme
innan vi äntligen slog oss ner för lite mat, och sangria! tror de beställde in
tre stora kanner till slut! Vi hamnade i Greenwich, kan påpeka att vi började leta
vid time square, så vi tog en bra bit innan vi slog oss ner!



david and me innan vi åkte till hans friends




jag såg den berömda gayst skylten oxå, and yes, its famous! haha




tysken, italinaren(elr var det israel? haha) o holländaren.



sangria!


david o fredrik

Hade en väldans trevlig kväll, o fredrik försökte förklara sjukt
roliga svenska ord för de andra på engelska,
svettlökar, och sen kan man ju säga schysta lökar till tjejers tuttar oxå,
ja, kul resa på tunnalbanan hem iaf! haha.

Så åkte vi hem o ja spöa skiten ur david på poker!
dock rackarns trött idag, sov fyra timmar för ngn gör dom mest sjuka ljuden
när den sover så jag vaknade konstant!!



Måste också berätta, när vi satt på subwayn kommer det in fyra mörka coola killar
med en stereo, och sätter på högmusik o börjar dansa as coolt inne i vagnen, hoppade
o snurrade runt o gud vet vad! As häftigt var det! kul med underhållning ;D









Kommentera här: