New York Söndag

Så vid halv 9 imorse gav jag upp sömnen
o väckte david, vid halv 12 satt vi oss ner
på en liten resturang för frukost.

Sedan åkte vi upp till Soho igen,
im in love, agian!'
Efter lite vandring där kom vi till Chinatown.
Vilket jag också älskar! Hur roligt som helst att allt står
med kinatecken, o massa små affärer över allt!
super mys!





massa folk var det.



Solen strålade hela dagen, underbart!





såldes råfisk mitt vid gatan, såg inte jätte lockande ut, lukten gjorde
ju inte saken mkt bättre heller, lr va säger du david? haha




chinatown



men efter bara fyra timmars sömn har man inte så mkt energi
för att gå runt, så vi beslöt att köpa hem lunch o åka o lägga oss
i sängen, äta o glo på film.




självklart köpte ja hem sushi, o jag fick testa en ny variant idag,
dom till höger, o jaaaa, jag älskar dom oxå!



David somnade efter typ en min, jag lyckades sova lite under filmen,
men som sagt, ngn låter så in i helvete när den sover!?!?!
Så vid halv 6 gav jag upp o tog en taxi till grand central,
david e inget roligt sällskap när han e galet trött!haha

Emma kom o hämta mig på stationen så vi åkte
till starbucks för o snacka massa skit, tjejer måste skvallra om
allt som händer, o jag har ju inte träffat henne sen i fredags!
haha, jaa, hela två dagar!!


lilla söta emma!



mina fina skor. hahaha.

Kommentera här: