Syracuse

Nu har jag varit i Syracuse hela dagen,
vi hälsar mrs H bror med familj.
Imorrn börjar nämligen bar mitzvah.
det är när en jude fyller 13,
då ska man tydligen ha en stor fest
för den blir vuxen då. Så det är detta jag ska fira i helgen.

Började en fyra timmars resa hit, efter en timme spyr
minstingen, så fick sitta tre timmar i den stanken.
super mys!
Men nu har jag varit i Pennsylvania oxå,
åkte förbi där på vägen hit. hihi.

Men dagen har gått fort, vi skulle ha gått ut o ätit ikväll,
men eftersom lillen e sjuk stannade jag hemma med han.
Så har terrat massa folk på skype :)
De kom nyss hem med en lax bit till mig,
o lillen har varit super söt hela tiden.

Klockan e inte mkt men ja e redan galet trött,
funderar på o lägga mig snart så ja kanske har lite energi imorrn.


God natt på er.

Kommentera här: