heldag in the big city

jobbad två timmar imorse sen styrde
vi in till New York, närmare bestämt blev det
Soho och chinatown.
själcklart gick vi åt fel håll,
men vi säger att det va planerat,
så tjejerna fick testa på o åka taxi i New york!


jag o syster på tåget.


nu kommer massa vackra bilder på omgivningen!


på väg mot soho


endast för att rachel i vänner jobbade där,
yes jag är besatt av den serien! ;D


fick ju vara lite turist o ta massa kort jag med


syster anna o jag! och ser ni?!
jag har mina älskade solbrillor! köpte likadana som förut,
satt mig ju på mina förra! prutt oxå


sicken braig kamra ja har nu! :D


kinatecken överallt!


chinatown


nej men titt, min affär, dom missade H i namnet bara


massa folk, kändes ju nästan som man va i kina!


jag leker modell lr ngt haha


en fin grekisk kyrka


självklart blev det sushi till middag. yummi yummi in my tummy!


En riktig trevlig dag, lite väl varmt ibörjan i stekande sol,
va tvugna o springa in i affärer bara för o få lite luft!
och jag fullkomligt älskar Soho, ingen som e sugen
på o köpe en lägenhet där till mig??



Kommentera här: