helgen.

Fredags was crazy ;D
hade en rolig kväll till en början iaf.
Var som sagt i Stamford, hamnade
på någon "spansk"fest sen vidare ut.

Var något trött när jag skulle jobba igår ikväll,
Det var BBQ fest här hemma, så var ju tvungen o va social oxå.
Men det gick bra och fick sluta två timmar tidgare.
Åkte hem till Arber o Astrit o kollade på "hottube timemachine" med johanna

Sen var det bara hem o sova ruset av sig.
sov nog i 12 timmar igen, gud vad skönt det kan vara o sova!

Idag har jag hängt på starbucks med Johanna o Camilla
sen var det poolparty som aupair möte. var faktiskt riktigt nice,
vi åt tills vi spydde ungefär. men vad gör det?

Efter mötet åkte jag o Johanna till flyget och hämtade
upp våran älskade Emma som äntligen är tillbaka!
två hela veckor utan varann, det är INTE okej.
Gud vad roligt det va o se henne igen,
vi alla tre stod typ o tjöt där utanför.
Hur ska detta gå när du åker hem om ca 20 dagar emma?
Tror bestämt att jag ska kidnappa henne o gömma henne
under sängen tills det är dax att jag åker hem.
Mitt jobbår tar slut om 14 veckor, den ni ;)
Tiden går fort när man har roligt!

Bilder från helgen kommer in imorrn
då jag har snott bilderna från Johannas kamra!

1 MallanBrallan:

skriven

När kommer du tillbaka till Norrköping då? :)

Kommentera här: